torek, 18. maj 2010

cupcakes with love :)



Danes sem sebi in mojemu Alešu za 2 obletnico obletnico pripravila malo sladke pregrehe :)

Ker bo ta teden zaznamovan z tortami ( narediti moram kar tri) sem se odločila, da za to priložnost nebom pekla še četrte torte. Ideja je padla, da naredim prav posebne mafine, bolje znane kot cupcakes.

Ker že cel teden nekaj packam z tičino maso sem že včeraj naskrivaj za dekoracijo naredila majcene in malo večje srčke ter stopila smetano in čokolado. Danes pa medtem, ko je bil dragi v službi nahitro spekla mafine.

Sestavine za testo:

1 veliko jajce ali 2 majceni jajci:)
8 žlic olja
150g sladkorja lahko tudi kak vanilijin
130 g jogurta ali kisle smetane
3 zravnane žličke pecilnega
250 g moke
1 naribano jabolko
pest zdrobljenih lešnikov in mandelnov

Jajca in sladkor penasto vmešaj postopoma dodaj vse ostale sestavine. Testo nadevaj v modelčke za mafine do 2/3.



Pecite na 180 stopinj 20-25 minut.



Ko so mafini pečeni jim z pomočjo nožka izdolbite luknjice v katere nadevajte nadev:



sestavine za nadev:

1 lonček borovnic
4 žlice stepene čokoladne smetane
nekaj kapljic limone

Borovnice pretlačite, pokapajte z parim kaplicam limone ter dodajte stepeno čokoladno smetano.
Z Nadevom napolnite luknjice v mafinih.




Sestavine za kremo:

1/2 l smetane
500 g čokolade
jaz sem izbrala belo, da sem jo lahko pobarvala na roza


Smetano in čokolado stopite na najnižjem ognju ter čez noč ohladite. Stepite isto kot se stepe samo smetano.

Čez nadevane mafine nabrizgajte v poljubni obliki kremo ter okrasite po želji.



Mafine hranite v hladilniku.

6 komentarjev:

  1. čudovite tortice! vse pohvale, v kratkem jih bom naredila tudi sama ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. čudoviti so!
    a lahko prosim podrobneje opišeš, kako si pripravila kremo? Si segrevala v parni kopeli, ali direkt na kuhalni plošči? Si najprej raztopila čokolado, postopno dodajala smetano, ali malo smetane in vso čokolado, ali vse skupaj, ali....kako?
    tanja

    OdgovoriIzbriši
  3. smetano in čokolado sem dala v kozico in na najmanj počasi stopila med tem sem mešala z metlico nisem nič komplicirala vse hkrati v kozico in potem čez noč v hladilnik

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda odlično? Ali so to na sliki silikonski modelčki za muffine?
    Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ful dobr zgledajo... Zanima me samo ce je dovolj da so v hladilniku par uric?

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličen recept! Tile tvoji silikonski modelčki izgledajo odlično!

    OdgovoriIzbriši