četrtek, 1. julij 2010

spomladanski zavitki

Sestavine

poljubne količine :

mleto meso za čevapčiče
malo kitajskega zelja nadrobno narezanega
malo naribanega korenja
vloženi sojini kalčki
česen
bambusovi vršički nadrobno narezani
kanček sojine omake
slab dl vode (ali manj odvisno od skupne količine mase ) zmešane z žličko moke in  1/4 jušne kocke

riževi krogi za spomladanske zavitke
olje za cvrtje

Postopek:


Mleto meso prepražite , dodajte zelenjavo in česen po okusu ter pražite še kake 2 minuti, zalijte z vodo kateri ste vmešali jušno kocko, sojino omako ter moko ter pokuhajte toliko da se zgosti. Nadev pred uporabo ohladite




liste namočite v vodi za 10 sekund, prestavite na kuhinjsko serveto in napolnite z nadevom. Zavite odlagajte na pomokano površino. Ocvrite do zlato rjavega

Ko so ocvrti so pa tako slastni da jih ni bilo časa pobližje poslikat :)

5 komentarjev:

  1. Odličen recept. Zavitki so božanski!

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo,
    mene pa zanima kje kupiš riževe kroge za ta zavitek.
    Hvala
    Neža

    OdgovoriIzbriši
  3. Oj..kupiš v vseh bolje založenih supermarketih pri nas

    OdgovoriIzbriši
  4. sem sprobala recept in mi je bil zelo všeč. edino ko sem spekla zavitke so se lepli na serveto, testo je blo leplijivo. mogoče sem mela premalo vroče olje, dolgo pa jih nisem htela pečt, da se ne bi napli olja.je to krivo?

    OdgovoriIzbriši
  5. ko so zavitki pečeni se ne lepijo več. verjetno si jih pekla prekratek čas

    OdgovoriIzbriši