petek, 30. julij 2010

buttercream icing


maslena krema za torte in muffine



Ko brskam po internetu za recepti se kar naprej pojavlja ta buttercream icing, ki ga uporabljajo na muffinih ali kot prevleka za torte.

Sama zadeva se mi že odkar sem ugotovila zanjo upira, pa vendar sem se odločila da zadevo vseeno preizkusim.

To je alternativa smetani za okraševanje tort in muffinov. Vsekakor je lepše obstojno na torti ali pa mufinih okus je pa bolj tako tako. Za moje pojme čisto presladko

Verjetno sem icing delala prvič in zadnjič

Če pa vseeno koga mika pa tukaj napišem še recept:

Sestavine:

125g masla
300g sladkorja v prahu
1žl mleka
aroma po okusu

postopek:

maslo skupaj z aromo stepite ter postopoma dodajajte sladkor v prahu.
na koncu primešajte še žlico mleka in v kolikor želite icing v določeni barvi še malo barvila za živila.

Kremo premažite preko torte ali pa jo nabrizgajte na muffine.

4 komentarji:

  1. Joj kako spretne roke. Po naključju sem odkrila tvoj blog. Krasne kuharske mojstrovine. Kaj sline se mi cedijo. Takoj se prijavim da bom redno spremljala kaj ustvarjaš.

    OdgovoriIzbriši
  2. ful lepo zgledajo torte, kako se ti da tolko oblikovat? Jas samo počim gor glazuro pa je. Aja pa icing je glazura drgač...

    OdgovoriIzbriši
  3. mene pa zanima, a se ta glazura potem strdi, ali je traba stalno pazit, da je ne spaca? meni se sliši vse tako pocasto... :(

    Drugače pa super blog, sem ga tudi odkrila po naključju, hvala bogu... ;)

    Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. glazura se kar packa dokler se dela z njo, ko pa jo daš v hladilnik se pa strdi in se (ko se hladno torto reže) lahko glazura kar odlušči stran podobno kot sladkorma masa v kolikor jedcu ni do tega da bi jo pojedel

    Lp

    OdgovoriIzbriši