nedelja, 24. april 2011

Carski praženec


Kar nekaj časa sem iskala recept za praženec ki bi bil res dober. Na koncu sem le našla nekaj kar bi skoraj lahko bilo to. Ker pa seveda ni bil čisto popoln in sem ga malo spremenila in rezultat delim z vami.

Sestavine za 4 osebe:

4 jajca
1/2l mleka
220g moke
ščep soli
cca 100g sladkorja
olje za peko


Postopek:

Iz beljakov in ščepca soli stepite trd sneg

V drugi posodi zmešajte rumenjake, polovica mleka sladkor in moko. Na koncu dodajte še preostalo mleko in premešajte.

V dobljeno maso previdno vmešajte sneg iz beljakov.

V ponev nalijemo kanček olja (kot za palačinke) in za zelo debelo palačinko pripravljene mase.
Pečemo na zmernem ognju. Počakamo da se praženec od spodaj zapeče in ga previdno obrnemo na drugo stran. Zopet počakamo da se lepo zapeče nato pa ga z špatulo ali kuhalnico raztrgamo na koščke in do konca popečemo.

postopek ponavljamo dokler ne porabimo vse mase. Iaz sem imela zelo veliko ponev in sem maso spekla v 2 rundah.

Praženec postrežemo prelit z pogreto marmelado ali nutelo, oziroma javorjevim sirupom .

1 komentar:

  1. Sam se trenutno sladkam s ameriškimi donati narejenimi kar s tem modelom - pekač za donate

    OdgovoriIzbriši