nedelja, 24. april 2011

Štefani pečenka


Vedno sem mislila kako mora biti ta pečenka komplicirana za naredit vendar sem se motila.

Zadeve sem se lotila na začetku zelo površno, na srečo pa sem imela toliko sestavin doma da se mi je lepo izšlo.

za moj pekač je bilo potrebno naredit kar dvojno maso, ker je tako zelo velik. Na koncu je bilo te pečenke toliko da bi lahko nahranila skoraj celo vas. Če bi oblikovala sama na roke eno "klobaso" in bi jo spekla na pladnju bi se dalo narediti tudi z enojne mase.

Se pravi jaz sem vse sestavine v receptu vzela x2 da sem dobila poln pekač pečenke.

Sestavine za 4 osebe:

600g mešanega mletega mesa
malo pražene čebule
strok česna
rezina belega kruha namočena v mleko
žlička peteršilja
malo majarona
malo mlete paprike
poper po občutku
2 čajni žlici začimbe za mleto meso
1 jajce
2 trdo kuhani jajci

Postopek:

Vse sestavine razen trdo kuhanih jajc stresite v mixer in jih zmiksajte v gladko maso.

Iz mase oblikujte štruco v katero v sredino daste trdo kuhana(olupljena)jajca.

Štruco pečite na pomaščenem pladnju ali pekaču na 190 stopinj cca 40 minut.

po želji lahko pečenko na proti koncu peke premažete z stepenim jajcem ali kislo smetano.

1 komentar:

  1. Kaj bi daj sedaj, da bi namesto hamburgeja (ja vem nezdravo zelo, je pa hitro :)) lahko pojedel mamino štefani pečenko!

    OdgovoriIzbriši