petek, 3. februar 2012

Juha iz rdeče pese z avokadom















moj poizkus kuhanja te juhe je bil že v osnovi malo zgrešen glede na to da nisem nek pretiran ljubitelj rdeče pese, ampak premamila me je prekrasna barva te juhe :)

recept sem opazila na mojem priljubljenem TV programu 24 kitchen :)

rezultat? hja če bi bila nora na peso bi bila tudi juha verjetno dobra ;) tako pa vam že v naprej povem da je za moje pojme juha malo mimo :)

za vse ki imate radi rdečo sem pripela zgora eno slikco tukaj pa imate še recept:

Sestavine:

3 paradižniki
8 kuhanih rdečih pes
1 čebula
česen po okusu
1jž hrena
brizg kisa
0,5l jušne osnove (lahko je z kocke)
sol in poper

sestavine za avokadovo kremo:

1 avokado
1jž jogurta
1 jabolko sesekljano na male kocke
peteršilj
sol in poper

Postopek:

Sesekljano čebulo in česen popraži, dodaj sesekljano peso in paradižnik (malo pese shrani za "zakuho") in zalij z jušno osnovo. kuhaj 10 minut nato pa vse skupaj z paličnim mešalnikom spremeni v kremno juho. dodaj hren in kis ter na male kocke zrezan ostanek rdeče pese. Še malo pokuhaj. po potrebi začini z soljo in poprom

avokado spasiraj ter mu dodaj jogurt, seseljan peteršilj, jabolko in začimbe vse skupaj dobro pomešaj

juho postrezi z obilno žlico avokadove kreme, pa dobertek ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar