petek, 3. februar 2012

Maroška Harira juha





















sestavine za juho:

400 g govedine
2 čebuli
4 listi koriandra ( jaz sem ga izpustila )
4 stebla zelene (tudi to sem izpustila :) )
2 vejice peteršilja
200 g zelene - jaz sem vzela kar korenje
600 g zmiksanega paradižnika
60 g paste paradižnika iz tube
100 g kuhane leče
150 g kuhane čičerike
sončnično olje

Zelišča za meso:

1 mala žlička kumine
1 mala žlička kajenskega popra - lahko manj
1 mala žlička mletega cimeta
1 mala žlička mletega ingverja


kruh za prilogo
sol
poper


postopek:

meso nareži na kocke in zmešaj z začimbami za meso

čebulo nareži na male kocke

čičeriko in lečo skuhaj- v kolikor ne uporabljaš iz konzerve

paradižnik in paradižnikov koncentrat zmešaj z čičeriko in lečo ter vmešaj v 1 l vode

meso prepraži da dobi barvo nato dodaj čebulo praži še toliko da čebula postekleni

dodaj narezano zelenjavo in praži še kako minutko

mesu dodaj paradižnik zmešan z čičeriko in lečo po okusu dosoli in popraj

kuhaj še 30 minut, postrezi z kruhom

Ni komentarjev:

Objavite komentar