petek, 15. januar 2010

Suin Poon Tzi


Današnje kosilo je bilo pravi mali izziv. Že nekaj časa sem brskala po internetu in si ogledovala različice sledečega recepta. Danes sem se končno odločila in recept tudi preizkusila.





sestavine za "njoke":

450 g sladkega krompirja ali taro, olupljen nakoščkan
jaz sem izbrala sladek krompir , taro nisem našla v trgovini

170 g tipiokine moke - jaz sem je porabila skoraj 2x toliko

½ čajne žličke soli

postopek:

Krompir ali taro skuhaj in naredi pire. V še topel pire zamešaj moko in sol... jaz sem potrebovala kar precej več moke da je nastalo testo podobno kot za svalke ... Ko je testo narejeno oblikuj kroglice ki jih na sredini stisneš z prsti.

za oblikovanje "njokov" obstaja varianta ko nasredi zapičiš kitajsko paličico da rata luknja

"njoke" dajte v vrelo vodo in kuhajte toliko da priplavajo na površje.

sestavine za omako:

1/2 čebule sesekljane
2 stroka česna sesekljana
1 piščančja prsa ali kako drugo meso zrezano čisto na drobno marinirano z 1žl temne soje
1 korenje zrezano na tanke lističe
4 kitajske gobe mu err
malo bambusa
por ali mlada čebula zrezana

za tekočo omakico:
1 žl ostrigine omake
3 žl svetle sojine omake
1/4 šalice vode
sol ali poper po okusu

Vse sestavine si najprej pripravi v male posodice!
-spraži čebulo in česen
-dodaj korenje in bambus ter praži kake 2 min
-dodaj meso por ali mlado čebulo ter še vse ostale sestavine
-sestavine za tekočo omakico dobro zmešaj ter prelij preko zelenjave in mesa ter še malo pokuhaj



omako nakoncu zmešajte z kuhanimi njoki.

Zaključek: zadeva bi bila super, če nebi bili njoki tako gumasti da se jih je komaj pregriznilo . Kaj je bil temu vzrok še sama nevem točno. Omaka pa je bila fantastična

Tipiokina moka sama po sebi je zelo gumasta ampak dvomim da bi kitajci jedli take gumaste njoke.

Sumim, da bi bil lahko vzrok precej voden sladek krompir, zaradi česar sem potrebovala skoraj dvojno količino moke- mogoče sem ga preveč razkuhala :)

lahko pa da bi bilo z taro čisto druga pesem. Skratka zadevo moram ponoviti da vidim če so kitajci res tako čudni da jejo "gumaste njoke".






Ni komentarjev:

Objavite komentar